Isnin, Jun 27, 2011

KaU & aKU

KAU dan AKU....
KITA...
terlalu banyak yang kita simpan...
terlalu yang yang kita lalui bersama...
susah..
senang..
suka..
duka..
tangis..
tawa...
apa pun keadaan..kau ada aku..aku ada kau...

masa bergaduh...
masa gembira...
masa bahagia...

aku tetap ada kau..
kau tetap ada aku...

kita berusaha jaga apa yang kita miliki bersama...
bersama gapai cita2 berdua...

aku cinta kau..
kau jua cinta aku...

kau rindu aku...
begitu jua aku rindu kau...

hampir 4tahun bersama dalam dunia cinta ni..
xpernah jemu curah kasih curah sayang...

even kadang2 ada saja yang wat prangai...
sebab kita sma cinta..
kita sma prlu...
kita sama sayang...

Ya ALLAH...
kekalkanlah kami bersama....
sehingga hujung waktu...
hingga hujung dunia...

Kau permudahkanlah segala yang kami rancang..
amin.....

MIEYA SYG ABG SGT2....


1 ulasan:

Catat Ulasan