Rabu, Jun 29, 2011

aKu YaNg NaKaL...

Dh byak ari trtangguh niat nk kmas brg2 lma dlm blik n buang....
Ari ni trcapai gak...
Balik dri dating si beby sayang rehat2 dlu...
Men FB jp....
Lpas maghrib mla operasi....
Dalam duk asing2 barang2 lma trjumpa 2kotak...
Penuh dengan majalah UTOPIA....

Tiba2 tringat zaman aku skolah kt DMW....
Macam2 hal aku wt dgn geng2 aku...
Salah satunya psal mjalah UTOPIA 2 la..
Sludup2 bwk g hostel...
Da keluaran baru je msti bli...pastu kongsi dgn geng2 bc...ikut turn...
Hahahah...rindu sangat2 time 2...bwk novel la...walkman la....
Time ada spotcheck...hah! Masing2 mcm ape lg...
Berusaha simpan brg trlarang dr kne rampas...

X lpa plak kes2 len..mcm2...tp nakal2 kami pn sume skunk dh da krjayaan masing2...
Yang paling aku xpnah lpa...aku nk kne rotan dgn warden aku gak la yg p amek rotan 2 kt blik gru..hahahha....

Mieya..mieya..so nakal...
Bila agknye dpt 2gether2 blik dgn kwn2 aku kt DMW dlu...
So miss dat moment....
Wlpn cma 3thn kt c2...skolah 2 byk bg aku ilmu dnia n akhirat yang aku xpnh lpa...

Girls....i mizz dat moment damn much....
LEK-ARE,HASANAH,ENY,WATIF,TIKAH MALEK,PIDAH,MARDIYAH,AJAT.......
Oppppsss...lpa....sowng lg..akk yg slalu aku skat n byak pnya bsing2 tp bek ooo dgn aku...K.AINA!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan