Jumaat, Oktober 15, 2010

HATIKU....

aku...cma aku....dan ttp aku smpai bl2...

aku mmg syg dia...lbih dr driku sndri...

tp adakah dia jua bgtu??

segala2nya aku korbnkn cma utknya..

adakah aku taw mnjga atinya?

adakah aku slalu mnyakitinya?

adakah aku yg trbaik buatnya?

adakah aku yg sntiasa disisinya?

yg psti...dialah dihati ku..

dialah yg ku cinta..

dialah yg aku snjungi...

dialah yg aku cntai..

nmun...knapa badai cnta slalu melanda hbngan kmi??

ya tuhan...andainya dia trcipta untuk ku KAU dktknlah dia kpdaku...

KAU hindarilah kami dr sgla mslh yg akn mnjauhkn kmi...

tapi..andainya dia bukan trcipta untukku kau briknlah kbhgiaan kpdanya....

ambillah nyawaku stlh aku slesai mnunaikn prjuanganku utk ibubapa ku....

kerna aku xsnggup melihatnya brsma insan lain..

andai ini jln hidup ku aku redha.....

2 ulasan:

Catat Ulasan