Khamis, September 23, 2010

Mgt oh Mgt....

mgt...oh..mgt....
mgt...sbjeck yg PALING AKU SUKA..hahhaha...suka la sgt....dr sem 1 lg...ms sem 1 en.akbar ajr...dye ajr mmg best n smpoi...sb pe? sbb dye best..hhahaha...sbb class slalu cncel n sbb xbyk kje...aku asl msuk class dye je mst ngantok thap gile babeng la...class pnya air cond plak mmg sjuk gle...asl da pluang je mst tdo...alih2nye 1 haram J aku xphm...blurr gile..lbih blurr dr cite blurr...hahahha...klu da class slalu je monteng...time msuk lab plak..dye suh wt kje aku serve tenet..bkn aku je..sume bdk same je...da yg dgr lagu la mnde la...hahhhaa....time nk wt assgmnt jr trcengang2 aku nk jwb..ne x nye..dh msuk class pn biol gak...ntah haram J ape aku blajr pn xtaw....tp....huhu....slmt final past gak aku..xda repeat...en.akbar 2 mmg bek..tp nsb dye xbek...cian dye..ank dye d skit brtaun2 dh....ish2....aku pn xmmpu nk tlg...cma brhrp ank dye cpt bek...amin...

msuk plak cite sem 2..psal mgt gak lg....huh..sem plng truk kot...kteorng ms mla2 sem 2 mmg klangkabut..ne x nye...lec ntah kmane..class ntah kmne...mla2 dpt sorng puan 2..name ape ntah..aku dh lpa..hahha..yang aku ingt dye kta dye spupu ROSYAM NOR...hahhaha...style doe....tp..msuk mggu kdua je dh 2kar lec plak....ish2..xdan nk knl2 dgn spupu artis 2..hahhaha...dpt plak lec br..fresh tang tang tang lg...nama dye style..huh...mmg sdp nama dye..sesedap orngnye...sdap ke??? hehehe..tnya la bdk2 aku...Pn br ni dye mmg br gile kt uitm ni...bks officer bank la ktakan....mla2 class dgn dye 2 mcm blurr ckit r..eh...bkn ckt..byk gile...hahhaha...asl bg cntoh je mst da psal bank..ish...xbrkembang otk kteorng..still mcm sem 1..aku blurr je bl msuk class 2....tp bab monteng 2 kureng ckit la...hahhahaha...mcm jd dgn lec br ni...dye mjuk thap gile cipan la dgn kteorng bl last2 mnit kteorng mntk cncel test...then da bdk wkil g mntk maaf pn bdk 2 kne tengking2..ish2..mcm2 la...xphm aku dgn lec br yg emo gile ni....mcm dye bst plak...aku ingt 1 class dh nk fail paper dye...dh la carry mark hampeh...alih2 kuar result past gak aku...tp da gak bdk yg sngkut..hurrrrmmmm...nk wt cne...tkdir dyeorng dgn mgt mcm 2..hahhahahhaha...

haha...part 3 plak..ada lg mgt ni...huhu..FAV SUBJECT 2..FAV la sgt....dpt plak lec pmpuan..umo dye mcm tua ckt dr mak aku la...mcm sem2 sblm ni..AKU TETAP AKU...eh2...AKU TETAP BLURR..hahahha..asl mgt je kpla otak aku trus weng.....weng..weng..weng...eh..mcm g rem kt dataran la plak..hahhahah....ari slasa class kt MNI..huh..mcm sardin class 2..da je chance nk ngelat....aku 1 ape hram J xda phm itu lec ngajar....xpnh phm..dh la sem ni kje dye mncbr ckt....nsb da 2 org dak aku yg glige la gak..hahhaha...glige ke gligile??? hahhahahha....ari khmis msuk lab plak...asl msuk lab je mla la aktviti aku..bka tenet..bka blog..mcm skunk ni...aku dlm clas mgt la ni...dlm clas mgt orng len tgah dgr lec 2 bebel..aku plak cbuk update blok...bl lec brgrak je aku minimize page...hahhahha..NATES gile student dye yg sowng ni..tp nk wt cne..dh aku blurr...focus pn xgne....aku blik krng or ms nk tset nt br gedik2 nk bc br aku phm...dh time nk wt kje trkial2 aku tnya bdk2...2 la..weng lg kt dlm class...nk wt cne..dh aku mmg weng...hahhahahha..dh la..pnt aku nk tapi n brlakon ni...utk next sem pnya cite psal mgt next sem aku smbung eh...tp rsnye dh xda dh sbject FAV aku ni....huhu..hope aku xkntoi paper ni...oh GOD...BLESS me...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan