Rabu, Disember 28, 2011

5 Semester Berlalu....

Pejam celik..pejam celik..dh hampir 5 semester aku jd budak TRANSPORT  a.k.a budak BM216...
Macam baru semalam ja mak & ayah antar aku kt UiTM...
Tapi hakikatnya aku dh habiskan 5 semester aku kt UiTM ni...just tinggal 1 semester...2 pun untuk praktikal kt luar sna....

Dah xda lagi dah nak dengar Lecturer bebel2 dalam class...
Dah xdgr lg dh kawan2 wat presentation...
Dah xda lg dah activiti dgn kawan2...
Dah xda lg dh nk dgr dyeorg bising2 dlm class klu lecturer xmsuk...
Dah xda dh moment yg eppy bl class cancel..

Yg cuma akan wujud suasana yg baru..
Suasana alam pekerjaan...
Kerinduan zaman kegemilangan jd sorang student...
Zaman g class lambat bakal jd kenangan..
Kenakalan & ketengangan masa test,quiz,presentation...bakal disimpan dalam ingatan....


Every sem ada ja masalah...ada ja hal..tapi sume 2 mengajar kita erti kedewasaan...erti persahabatan...erti kesabaran...erti kematangan...erti hidup di dalam dunia orang lain....moga tiada yg simpan dendam dan benci..

Aku harap..friendship kita xberakhir bila class kita dah berakhir...semoga kenangan yg kita lalui bersama tak luput dr minda korang...
Datang dri ati yg ikhlas....AKU MOHON BERJUTA AMPUN DAN MAAF ANDAI AKU ADA TERKASAR BAHASA..TERSALAH SANGKA...TERLEBIH SUDAH...TERSALAH GURAU...TERSILAP CAKAP...SEGALA2NYA LA...TAK LUPA GAK TOLONG HALALKAN SEGALANYA YE...AKU CUMA INSAN BIASA YG TAK PERNAH LARI DARI BUAT SILAP...

I'm gonna miss all the moment wif u all....
Sume muka budak lg..heheh...(part 1)
Part 2....mandi laut..enjoy hbis...


Part 3...plng aku ska coz nek BROGA seh..aku nek bukit kecik pun leh muntah2..tp nek BROGA steady je....

Part 4 best gak..coz dpt fmly bru....

Ni je activiti kte sma2 untk last sem sma2...sdeynye.... =(
 
p/s: dedicate 2 all my beloved fwen...BM216-CLASS B ESPECIALLY....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan