Khamis, Julai 28, 2011

Minggu Yang Kurang Sihat...

Hye u allss....
lma aku x update entry blog ni..
huuhuhu...byk bnda yg aku wt spnjng mnggu ni...

firstly renova umah dgn my mum utk msukkan furnish bru...
letih gle...dh la sume bsaw2 gedabak...
mlm 2 plak rush 2 KL...tdo dlm keta...
mmg ltih gle la...
asalnye nk g ari ahad tp ayah aku ajk g ari khmis mlm 2...
so...i follow....
smpai KL singgah umah maklong jp...kt Ampang...
leypark2...trus gerak...
ayah drop by aku n mak kt jln TAR....
so merendek la kmi brdua..pusing sna pusing sni...
dkt 5jam gak la kt c2...bli bju rya..adala hbis dkt2 1k...
then ayh pn dtg amek...
trus rush blik penang sbb esok nk antr tok aku g airport..
dia nk g umrah..

esok pg2 lpas subuh n breakfast yg mak aku wt kt kdai kteorg pn gerak ke airport..
suma kaum kerabat brkumpul kt sna...
3jam gak la duk kt c2..dgn sejuk mcm dlm DK kt fakulti...
menggigil2...
tp aku gatal plak g bli sundae Mcd..
hahhaha...sdap prisa lime yg bru 2...

lpas je tok aku setle sume n msuk tggu flight kteorg gerak blik...
tp xblik pn..sbb smpat aku bodek ayah g tgk Mydin bru kt kompleks BJ..bru xbru sgt la tp aku xpnh g lg..hahaha...

apalagi...paw ayh aku kaw2..hahahah...
mak n ayh aku smpat gak bli hdiah kt bakal menantu kesayangan dyeorg a.k.a sarah...hahahha
menantu pnya psal...sume bley...

mggu ni mmg sebuk...esok ari n sterusnya xhbs2 kmas umah..buang mane yg ptt..
aku smpai dmam la..plus dgn mkn durian+rmbutan+manggis+mata kucing...
mmg jd la...mla2 mak dmam..
pastu aku..
hahhah...
ni tgah taip entry ni pn bkn chat lg..
tp sja...
bosan..tgah tggu en.chenta blik...really miss him...padahal jmpa dh td...(jp je pn)...
esok nk g mkn nasi ayam periuk bsaq kt Lunas n cri kek kt secret recipe...ngidam sgt2...
ciap la en.chenta mlayan org xchat ni...

p/s: byk pic nk upload..tp dsbbkan msalah teknikal xdapet den nk mnguploadnye...hahhaha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan