Ahad, April 17, 2011

Sepet@ng bers@m@ my F@mily....

Minggu ni aku kt kg lagi...
weeeehhhuuu....
kli ni ayah bwk jalan2 g pulau aman..

lma xhangout dgn family aku...
ye la...msng2 bz....kje la stdy la...

even cma sepetang tp kteorng enjoy hangout sma2...
abg yon je xda...
dia jrang ikot klu kteorng kuar jln2..
bsa la...
hehehe...

kteorng g pulau aman..
jp je kt c2..xsmpai bpe jam...
ala...pulau nelayan....
yg cte 1000 kali cinta blakon 2...

tp....aku jumpa Zaquan Adha...
perghh...
ensem...
tgah lpak kt pankin org shooting...
tgu bini dye shooting kot...

dh pusing2 kteorg lpak mkn mee udang kt 1 kdai ni...
pnya la rmai..
nk jln byk2 xley sbb bwk tok aku sblah ayh aku..
mklumlah...org tua...xkuat nk jln mcm org muda...
lgpun pulau 2 kck je..
mto xda nmpk keta pn xda nmpk...
da beskal je aku nmpk...

blik 2 singgah umh tok aku sblah mak plak...
dh mkn nsi sume br blik umah...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan